Українська електронна енциклопедія освіти

Ukrainian Electronic Encyclopedia of Education

Новини

2025-07-03
Семінар для редакторів: Червень 2025
Переглянути
2025-07-03
Семінар редакторів: Червень 2025
Переглянути
2025-07-01
Завершення курсу "Українська електронна енциклопедія освіти: технології наповнення цифровим контентом"
Переглянути
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Це властивість типу Text.

Показано 20 сторінок, які використовують цю властивість.
P
вебплатформа, що надає науково обґрунтовані анімовані безкоштовні інтерактивні комп'ютерні симуляції з фізики, хімії, біології, математики та наук про Землю  +
І
установа з науково-методичного вивчення інформатизації освіти та педагогічної науки в Україні  +
науково-дослідна державна установа, яка здійснює наукові дослідження проблем обдарованості і розробляє науково-методичні засади діагностики, розвитку, супроводу обдарованої особистості та впровадження отриманих результатів в освітню практику  +
провідна знана установа, відповідальна за модернізацію змісту, гуманізацію цілей, осучаснення виховних технологій сімейного, дошкільного, фізичного, трудового, морального, екологічного і естетичного виховання. Його діяльність здійснюється, виходячи з логіки розвитку теорії виховання, а також з урахуванням соціального замовлення Міністерства освіти і науки України та інших зацікавлених установ. В Інституті здійснюються фундаментальні й прикладні дослідження.  +
установа з науково-методичного вивчення інформатизації освіти та педагогічної науки в Україні  +
визнаний центр психологічної науки в Україні. Провідна установа з фундаментальних наукових досліджень в галузі психології, науково-методичного забезпечення психологізації освіти та педагогічної науки в Україні. За майже 80 років тут підготовлено сотні спеціалістів вищої кваліфікації.  +
єдина державна науково-дослідна установа, основною метою діяльності якої є теоретичне і методичне забезпечення функціонування й розвитку системи освіти осіб з особливими потребами в Україні та визначання стратегічних напрямів розвитку спеціальної педагогіки і спеціальної психології  +
провідна установа з науково-методичного забезпечення інформатизації освіти та педагогічної й психологічної науки в Україні. Метою діяльності Інституту є теоретичне і методичне забезпечення розвитку інформатизації національної системи освіти та впровадження новітніх засобів навчальної, наукової та управлінської діяльності в освітньо-наукову практику. В Інституті здійснюються фундаментальні й прикладні дослідження  +
установа з науково-методичного вивчення інформатизації освіти та педагогічної науки в Україні  +
рекомендації, що станом на 2024 рік визначають підхід до відповідального, етичного та ефективного використання інструментів генеративного штучного інтелекту в закладах загальної середньої освіти  +
один із типів обдарованості, яка серед іншого пов’язана з високого рівня інтелектуальними здібностями  +
сукупність взаємопов’язаних організаційно-правових, соціально-економічних, навчально-методичних, науково-технічних, виробничих і управлінських процесів, спрямованих на задоволення інформаційних, обчислювальних і телекомунікаційних потреб, що пов’язані з можливостями методів і засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) учасників освітнього процесу, а також тих, хто цим процесом управляє та його забезпечує.  +
сучасна історична фаза розвитку суспільства, теоретична концепція постіндустріального суспільства, в якому виробництво, використання й споживання інформації стає визначальним способом діяльності в усіх сферах суспільного буття.  +
електронне наукове фахове видання, що висвітлює науково-практичні питання побудови і використання комп’ютерно орієнтованого освітнього середовища; ІКТ навчального, наукового та управлінського призначення; новітніх ІКТ-засобів освітньої діяльності  +
Б
українська учена та педагог у галузі інформатизації освіти  +
сукупність систематизованих, сконцентрованих у певному місці (у комп'ютерній пам'яті, каталогах) програмних, організаційних і технічних засобів, програм, проєктів, технологій, призначених для централізованого накопичення та багатоцільового колективного використання зацікавленими організаціями й особами інформації, а також самих даних (інформаційних одиниць)  +
це захищеність систем від випадкового або навмисного втручання в процес їх функціонування, спроб несанкціонованого отримання інформації, модифікації або фізичного руйнування їх компонентів, тобто здатність протидіяти різним впливам на інформаційну систему.  +
український учений та педагог у галузі виховання особистості, Заслужений діяч науки і техніки України  +
український учений та педагог у галузі інформатизації освіти, Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки  +
американський педагог, психолог, розробник системи об’єктивних показників результатів педагогічного впливу, яка стала відома як «таксономія Блума».  +
Обговоріть цю сторінку