Биков В. Ю.

Ім’я автора | Биков Валерій Юхимович |
---|---|
Англійською | Bykov Valery |
Науковий ступінь | доктор технічних наук |
Вчене звання | професор |
Alma mater | Київський політехнічний інститут |
Місце роботи | Інститут цифровізації освіти НАПН України |
Посада | радник, Почесний директор ІЦО НАПН України, головний науковий співробітник |
Напрями діяльності | системи відкритої освіти та науки, ІКТ та наукового прогнозування розвитку комп'ютерних систем навчання та викладання |
Відзнаки | Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки |
ORCID | https://orcid.org/0000-0002-5890-6783 |
Google Scholar | https://scholar.google.com.ua/citations?user=MmNPAwYAAAAJ&hl=ua |
Scopus | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55425483700 |
Web of Science | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1911229 |
Внесок автора: | перелік створених статей УЕЕО |
Підготовлено статті УЕЕО:
Дефініція | |
---|---|
Інститут цифровізації освіти НАПН України | провідна установа з науково-методичного забезпечення інформатизації освіти та педагогічної й психологічної науки в Україні. Метою діяльності Інституту є теоретичне і методичне забезпечення розвитку інформатизації національної системи освіти та впровадження новітніх засобів навчальної, наукової та управлінської діяльності в освітньо-наукову практику. В Інституті здійснюються фундаментальні й прикладні дослідження |
Інформатизація освіти | сукупність взаємопов’язаних організаційно-правових, соціально-економічних, навчально-методичних, науково-технічних, виробничих і управлінських процесів, спрямованих на задоволення інформаційних, обчислювальних і телекомунікаційних потреб, що пов’язані з можливостями методів і засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) учасників освітнього процесу, а також тих, хто цим процесом управляє та його забезпечує. |
Інформаційне суспільство | сучасна історична фаза розвитку суспільства, теоретична концепція постіндустріального суспільства, в якому виробництво, використання й споживання інформації стає визначальним способом діяльності в усіх сферах суспільного буття. |
Дистанційна освіта (дистанційне навчання) | різновид освітньої системи, в якій використовуються переважно технології дистанційного навчання та організації освітнього процесу, або одна з форм отримання освіти, за якою опанування тим чи іншим її рівнем за тою чи іншою спеціальністю (напрямом підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації) здійснюється в процесі дистанційного навчання |
Система е-засобів навчання | програмно-апаратний складник навчального середовища різних педагогічних систем, що потенційно має і практично здатний реалізувати (підтримати реалізацію) певну системоутворювальну функцію (функції) |
Цифрова педагогіка | 1) досліджує особливості використання цифрових технологій у навчанні та викладанні; 2) педагогічно виважений підхід до використання цифрових інструментів з освітньою метою; 3) новий еволюційний етап розвитку е-педагогіки, що розробляє специфічні завдання створення, ефективного та безпечного використання в освітній практиці ІКТ. |
Розміщено в УЕЕО статті:
Промодеровано статті УЕЕО
---
Довідка
Биков Валерій Юхимович - (англ. Bykov Valery) - доктор технічних наук, професор.
Освіта - Київський політехнічний інститут.
Місце роботи - Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, Україна, радник, Почесний директор ІЦО НАПН України, головний науковий співробітник.
Напрями діяльності - системи відкритої освіти та науки, ІКТ та наукового прогнозування розвитку комп'ютерних систем навчання та викладання.
Основні нагороди - Заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5890-6783.
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=MmNPAwYAAAAJ&hl=ua.
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55425483700.
Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/191122.