Буров О. Ю.

| Ім’я автора | Буров Олександр Юрійович |
|---|---|
| Англійською | Burov Oleksandr |
| Науковий ступінь | доктор технічних наук |
| Вчене звання | старший дослідник |
| Alma mater | НТУУ «КПІ» ім. І. Сикорського |
| Місце роботи | Інститут цифровізації освіти НАПН України |
| Посада | провідний науковий співробітник |
| Напрями діяльності | когнітивна діяльність, цифрові технології |
| Відзнаки | |
| ORCID | https://orcid.org/0000-0003-0733-1120 |
| Google Scholar | https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=pACssvYAAAA |
| Scopus | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55190325000# |
| Web of Science | https://www.webofscience.com/wos/author/record/Q-5306-2019 |
| Внесок автора: | перелік створених статей УЕЕО |
Підготовлено статті УЕЕО:
| Дефініція | |
|---|---|
| Безпека інформаційних систем | це захищеність систем від випадкового або навмисного втручання в процес їх функціонування, спроб несанкціонованого отримання інформації, модифікації або фізичного руйнування їх компонентів, тобто здатність протидіяти різним впливам на інформаційну систему. |
| Ергономіка в освіті | розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи |
| Ергономіка в освіті1 | розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи |
| Ергономіка педагогічна | галузь педагогічної науки, яка займається комплексним вивченням і проектуванням діяльності вчителя і учня в системі «Учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище» з метою створення безпечних і комфортних умов для учасників освітнього процесу. |
Розміщено в УЕЕО статті:
Промодеровано статті УЕЕО
---
Довідка
Антонець Наталія Борисівна - (англ. Antonets Nataliia) - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.
Освіта - Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького.
Місце роботи - Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Київ, Україна, старший науковий співробітник.
Напрями діяльності - історія освіти, педагогічне джерелознавство, біографістика.
Основні нагороди - медаль «М. П. Драгоманов», медаль «Академік М. Д. Ярмаченко», знак НАПН України «Ушинський К. Д.».
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7772-9364.
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=Gte_4f8AAAAJ.
Довідка
Буров Олександр Юрійович - (англ. Burov Oleksandr) - доктор технічних наук, старший дослідник.
Освіта - НТУУ «КПІ» ім. І.Сикорського.
Місце роботи - Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, Україна, провідний науковий співробітник.
Напрями діяльності - когнітивна діяльність, цифрові технології.
Основні нагороди - .
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0733-1120.
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=pACssvYAAAA.
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55190325000#.
Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/Q-5306-2019.