Буров О. Ю.

| Ім’я автора | Іванова Світлана Миколаївна |
|---|---|
| Англійською | Ivanova Svitlana |
| Науковий ступінь | кандидат педагогічних наук |
| Вчене звання | старший дослідник |
| Alma mater | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
| Місце роботи | Інститут цифровізації освіти НАПН України |
| Посада | завідувач відділу |
| Напрями діяльності | цифровізація освіти дорослих, використання цифрових технологій у підвищенні кваліфікації наукових і науково-педагогічних працівників |
| Відзнаки | |
| ORCID | http://orcid.org/0000-0002-3613-9202 |
| Google Scholar | https://scholar.google.com.ua/citations?user=F7sMxMEAAAAJ |
| Scopus | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225895974 |
| Web of Science | https://www.webofscience.com/wos/author/record/V-8061-2017 |
| Внесок автора: | перелік створених статей УЕЕО |
Підготовлено статті УЕЕО:
| Дефініція | |
|---|---|
| Безпека інформаційних систем | це захищеність систем від випадкового або навмисного втручання в процес їх функціонування, спроб несанкціонованого отримання інформації, модифікації або фізичного руйнування їх компонентів, тобто здатність протидіяти різним впливам на інформаційну систему. |
| Ергономіка в освіті | розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи |
| Ергономіка в освіті1 | розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи |
| Ергономіка педагогічна | галузь педагогічної науки, яка займається комплексним вивченням і проектуванням діяльності вчителя і учня в системі «Учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище» з метою створення безпечних і комфортних умов для учасників освітнього процесу. |
Розміщено в УЕЕО статті:
Промодеровано статті УЕЕО
---
Довідка
Буров Олександр Юрійович - (англ. Burov Oleksandr) - кандидат педагогічних наук, старший дослідник.
Освіта - Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Місце роботи - Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, Україна, завідувач відділу.
Напрями діяльності - цифровізація освіти дорослих, використання цифрових технологій у підвищенні кваліфікації наукових і науково-педагогічних працівників.
Основні нагороди - .
ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3613-9202.
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=F7sMxMEAAAAJ.
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225895974.
Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/V-8061-2017.