| Рядок 24: | Рядок 24: | ||
|Web of Science=https://www.webofscience.com/wos/author/record/Q-5306-2019 | |Web of Science=https://www.webofscience.com/wos/author/record/Q-5306-2019 | ||
}} | }} | ||
====Довідка==== | ====Довідка==== | ||
<blockquote>'''[[Прізвище::Буров]] [[Ім’я::Олександр]] [[По батькові::Юрійович]]''' - (''англ. [[Name::Burov Oleksandr]]'') - [[Науковий ступінь::доктор технічних наук]], [[Вчене звання::старший дослідник]]. | <blockquote>'''[[Прізвище::Буров]] [[Ім’я::Олександр]] [[По батькові::Юрійович]]''' - (''англ. [[Name::Burov Oleksandr]]'') - [[Науковий ступінь::доктор технічних наук]], [[Вчене звання::старший дослідник]]. | ||
Версія за 22:41, 23 грудня 2024
Буров О. Ю.

| Ім’я автора | Буров Олександр Юрійович |
|---|---|
| Англійською | Burov Oleksandr |
| Науковий ступінь | доктор технічних наук |
| Вчене звання | старший дослідник |
| Alma mater | НТУУ «КПІ» ім. І.Сикорського |
| Місце роботи | Інститут цифровізації освіти НАПН України |
| Посада | провідний науковий співробітник |
| Напрями діяльності | когнітивна діяльність, цифрові технології |
| Відзнаки | |
| ORCID | https://orcid.org/0000-0003-0733-1120 |
| Google Scholar | https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=pACssvYAAAA |
| Scopus | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55190325000# |
| Web of Science | https://www.webofscience.com/wos/author/record/Q-5306-2019 |
| Внесок автора: | перелік створених статей УЕЕО |
Підготовлено статті УЕЕО:
| Дефініція | |
|---|---|
| Безпека інформаційних систем | це захищеність систем від випадкового або навмисного втручання в процес їх функціонування, спроб несанкціонованого отримання інформації, модифікації або фізичного руйнування їх компонентів, тобто здатність протидіяти різним впливам на інформаційну систему. |
| Ергономіка в освіті | розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи |
| Ергономіка в освіті1 | розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи |
| Ергономіка педагогічна | галузь педагогічної науки, яка займається комплексним вивченням і проектуванням діяльності вчителя і учня в системі «Учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище» з метою створення безпечних і комфортних умов для учасників освітнього процесу. |
Розміщено в УЕЕО статті:
Промодеровано статті УЕЕО
---
Довідка
Буров Олександр Юрійович - (англ. Burov Oleksandr) - доктор технічних наук, старший дослідник.
Освіта - НТУУ «КПІ» ім. І.Сикорського.
Місце роботи - Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, Україна, провідний науковий співробітник.
Напрями діяльності - когнітивна діяльність, цифрові технології.
Основні нагороди - .
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0733-1120.
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=pACssvYAAAA.
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55190325000#.
Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/Q-5306-2019.
⟵
⟶