Українська електронна енциклопедія освіти

Ukrainian Electronic Encyclopedia of Education

Новини

2025-07-21
Оновлення сайту
Переглянути
2025-07-03
Семінар для редакторів: Червень 2025
Переглянути
2025-07-01
Завершення курсу "Українська електронна енциклопедія освіти: технології наповнення цифровим контентом"
Переглянути
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
(Створена сторінка: =={{PAGENAME}}== {{Автор |Прізвище=Іванова |Ім’я=Світлана |По батькові=Миколаївна |Name=Ivanova Svitlana |Портрет=Iv 1.jpg |Інші прізвища= |Посада=завідувач відділу |Вчене звання=старший дослідник |Науковий ступінь=кандидат педагогічних наук |День народження=08 |Місяць наро...)
(Немає відмінностей)

Версія за 22:25, 23 грудня 2024

Буров О. Ю.

Ім’я автора Іванова Світлана Миколаївна
Англійською Ivanova Svitlana
Науковий ступінь кандидат педагогічних наук
Вчене звання старший дослідник
Alma mater Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Місце роботи Інститут цифровізації освіти НАПН України
Посада завідувач відділу
Напрями діяльності цифровізація освіти дорослих, використання цифрових технологій у підвищенні кваліфікації наукових і науково-педагогічних працівників
Відзнаки
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3613-9202
Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations?user=F7sMxMEAAAAJ
Scopus https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225895974
Web of Science https://www.webofscience.com/wos/author/record/V-8061-2017
Внесок автора: перелік створених статей УЕЕО

Підготовлено статті УЕЕО:

 Дефініція
Безпека інформаційних системце захищеність систем від випадкового або навмисного втручання в процес їх функціонування, спроб несанкціонованого отримання інформації, модифікації або фізичного руйнування їх компонентів, тобто здатність протидіяти різним впливам на інформаційну систему.
Ергономіка в освітірозділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи
Ергономіка в освіті1розділ ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, знаряддя та засоби діяльності, а також навчальне середовище в процесі їхньої взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпеки та комфортності учасників освітнього процесу. За рівнем складності об’єкту дослідження Е.о. відноситься до макро-ергономіки, де об’єктом є система «учасник освітнього процесу – технічні знаряддя та засоби освітньої діяльності – навчальне середовище» (СУТС), а предметом – властивості цієї системи
Ергономіка педагогічнагалузь педагогічної науки, яка займається комплексним вивченням і проектуванням діяльності вчителя і учня в системі «Учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище» з метою створення безпечних і комфортних умов для учасників освітнього процесу.

Розміщено в УЕЕО статті:


Промодеровано статті УЕЕО


---


Довідка

Буров Олександр Юрійович - (англ. Burov Oleksandr) - кандидат педагогічних наук, старший дослідник.

Освіта - Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Місце роботи - Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, Україна, завідувач відділу.

Напрями діяльності - цифровізація освіти дорослих, використання цифрових технологій у підвищенні кваліфікації наукових і науково-педагогічних працівників.

Основні нагороди - .

ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3613-9202.

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=F7sMxMEAAAAJ.

Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57225895974.

Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/V-8061-2017.

Обговоріть цю сторінку