Блум Бенджамін
Блум Бенджамін Семюел - - (іноз. Benjamin Samuel Bloom) - американський педагог, психолог, розробник системи об’єктивних показників результатів педагогічного впливу, яка стала відома як «таксономія Блума»..
Блум Бенджамін Семюел - | |
---|---|
Ім’я особи | Блум Бенджамін Семюел -
(іноз. Benjamin Samuel Bloom) |
Інші прізвища | - |
Роки життя | 21.02.1913 - 13.09.1999 |
Науковий ступінь | доктор наук |
Вчене звання | професор |
Напрями діяльності | досліджував механізми опанування знаннями, аспекти розвитку таланту особистості |
Наукова школа | - |
Місце народження | Лансфорді, штат Пенсільванія, США |
Місце смерті | Чикаго, США |
Поховання | - |
Alma mater | Університет штату Пенсільванія, США |
Magnum opus | Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives: The Class ification of Educational Goals. New York: David McKay Company, 1956. 297 р. |
Відзнаки | - |
Вебсайт | - |
Життєпис
У цьому розділі можна вказати короткі відомості про батьків особи, місце народження та родинні зв'язки.
Народився (-лась) 01 січня 1930 року в м. Київ (Україна) у сім'ї науковців. Батьки працювали в Інституті фізики, займалися вивченням та викладанням біології. Має брата (1935 р.н.) та сестру (1939 р.н.).
Освіта
Навчався (-лась) в школі № 1 м. Київ, яку закінчив (-ла) з відзнакою.
1950 р. вступив (-ла) до Київського політехнічного інституту, м. Київ. Брав (-ла) активну участь у роботі студентських наукових товариств.
Після закінчення Університету з 1959 по 1962 навчався (-лась) в аспірантурі за спеціальністю "...". 1963 р. захистив (-ла) дисертацію в Київському політехнічному інституті на тему «Дослідження і розробка методів аналізу систем» та здобув (-ла) науковий ступінь кандидата технічних наук.
У 1998 р. захистив (-ла) докторську дисертацію в Київському університеті на тему «Наукові основи, методи і аналіз систем» та здобув (-ла) науковий ступінь доктора технічних наук.
Діяльність
Педагогічна діяльність
Наукова діяльність
Науково-експертна діяльність
Міжнародне співробітництво
Політична, громадська та волонтерська діяльність
Інформаційна діяльність та зв’язки з громадськістю
Основні праці
1. Torsten Husén, Benjamin S. Bloom, in: Joy A. Palmer (ed), Fifty Modern Thinkers on Education: From Piaget to the Present Day, London — New York: Routledge, 2001, pp. 86–90.
2. Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives: The Class ification of Educational Goals. New York: David McKay Company, 1956. 297 р.
3. Bloom B. S. Stability and change in human characteristics. New York:John Wiley & Sons Ltd, 1964. 237 р.
4. Bloom, B. S., Engelhart, M. D., Furst, E. J., Hill, W. H., & Krathwohl, D. R. (1956). Taxonomy of Educational Objectives, Handbook I: The Cognitive Domain. New York, NY: David McKay Co Inc.
5. Bloom, Benjamin S. (1980). All Our Children Learning. New York: McGraw-Hill.
6. Bloom, B. S. (ed). (1985). Developing Talent in Young People. New York: Ballantine Books.
7. Torsten Husén, Benjamin S. Bloom, in: Joy A. Palmer (ed), Fifty Modern Thinkers on Education: From Piaget to the Present Day, London — New York: Routledge, 2001, pp. 86–90.
Досягнення
Визнання
Нагороди
Робота Бенджаміна Блума здобула високе визнання з боку академічної спільноти. Ось деякі з його відомих нагород та почесних звань:
Шаблон:Одна з найпрестижніших нагород у галузі психології освіти Премія Е. Л. Торндайка (E. L. Thorndike Award) від Американської психологічної асоціації Шаблон:Нагорода=Премія Джона Дьюї (John Dewey Award) Шаблон:Нагорода за видатний внесок в освіту від AERA/Phi Delta Kappa |Нагорода=почесна докторська ступень від Ратгерського університету та Університету штату Огайо |Тип=почесна докторська ступень }}
2005 | почесна грамота Верховної ради України |
2005 | відзнака Міністерства освіти і науки України «За наукові досягнення» |
2005 | нагрудний знак НАПН України «Ушинський К. Д.» |
Додаткові відомості
Довідка
Блум Бенджамін Самюел - (іноз. Benjamin Samuel Bloom) - американський педагог, психолог, розробник системи об’єктивних показників результатів педагогічного впливу, яка стала відома як «таксономія Блума»., -, -, доктор наук.
Місце народження - Лансфорд, штат Пенсільванія, США(21.02.1913 - 13.09.1999).
Місце навчання - Університет штату Пенсільванія, США.
Місце роботи Університет Чикаго, США.
Напрями діяльності - .
Найвизначніші праці - Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives: The Class ification of Educational Goals.
Основні нагороди - Премія Е. Л. Торндайка (E. L. Thorndike Award) від Американської психологічної асоціації, Премія Джона Дьюї (John Dewey Award) від Товариства Джона Дьюї, Нагорода за видатний внесок в освіту від AERA/Phi Delta Kappa.
Науковий напрям - Системний аналіз.
Пов’язані статті УЕЕО
Пов’язані статті УЕЕО: Таксономія освітніх цілей Блума,Таксономія цілей.
Джерела
Anderson L. W., Krathwohl, D. R. A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessing: A Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. New York: Longman, 2001. 352 р.
Eisner E. W. «Benjamin Bloom: 1913—1999». Prospects, the quarterly review of comparative education (Paris, UNESCO: International Bureau of Education), vol. XXX, no. 3, September 2000. https://www.researchgate.net/profile/Roger-Holdsworth/publication/248033808_Schools_that_Create_Real_Roles_of_Value_for_Young_People/links/5e842fee299bf130796dd012/Schools-that-Create-Real-Roles-of-Value-for-Young-People.pdf .
100+ Bloom’s Taxonomy Verbs For Critical Thinking. https://www.teachthought.com/criticalthinking/249-blooms-taxonomy-verbs-for-critical-thinking
Critical Thinking: A Statement of Expert Consensus for Purposes of Educational Assessment and Instruction. Executive Summary / Dr. Peter A. Facione (Dean of the College of Arts and Sciences, Santa Clara University). https://scispace.com/papers/critical-thinking-a-statement-of-expert-consensus-for-zqkwsd1swr
Пометун О., Гупан Н. Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії. Український педагогічний журнал. 2019. № 3. С. 50-58.
Оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової передвищої освіти аграрної, будівельної та машинобудівної галузей: практичний посібник / П. Г. Лузан, О. В. Лапа, Т. М. Пащенко, І. А. Мося, Н. М. Ваніна, О. Ю. Ямковий, А. А. Каленський; за ред. П. Г. Лузана. Київ: ІПО НАПН України, 2022. 236 с.
Автор
Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. « » не є числом Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту.
Оприлюднено: 01.06.2025
Останні зміни: 01.06.2025
Модератор: УЕЕО