Українська електронна енциклопедія освіти

Ukrainian Electronic Encyclopedia of Education

Новини

2025-07-21
Оновлення сайту
Переглянути
2025-07-03
Семінар для редакторів: Червень 2025
Переглянути
2025-07-01
Завершення курсу "Українська електронна енциклопедія освіти: технології наповнення цифровим контентом"
Переглянути
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Блум Бенджамін

Блум Бенджамін Семюел - - (іноз. Benjamin Samuel Bloom) - американський педагог, психолог, розробник системи об’єктивних показників результатів педагогічного впливу, яка стала відома як «таксономія Блума»..

Блум Бенджамін Семюел -
Файл:Benjamin Bloom photo (1).jpg

Ім’я особи Блум Бенджамін Семюел -

(іноз. Benjamin Samuel Bloom)

Інші прізвища -
Роки життя 21.02.1913 - 13.09.1999
Науковий ступінь доктор наук
Вчене звання -
Напрями діяльності досліджував механізми опанування знаннями, аспекти розвитку таланту особистості
Наукова школа -
Місце народження Лансфорді, штат Пенсільванія, США
Місце смерті Чикаго, США
Поховання -
Alma mater Університет штату Пенсільванія, США
Magnum opus Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives: The Class ification of Educational Goals.
Відзнаки -
Вебсайт -


Життєпис

Освіта

Діяльність

Педагогічна діяльність

Наукова діяльність

Науково-експертна діяльність

Основні праці

1. Torsten Husén, Benjamin S. Bloom, in: Joy A. Palmer (ed), Fifty Modern Thinkers on Education: From Piaget to the Present Day, London — New York: Routledge, 2001, pp. 86–90.

2. Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives: The Class ification of Educational Goals. New York: David McKay Company, 1956. 297 р.

3. Bloom B. S. Stability and change in human characteristics. New York:John Wiley & Sons Ltd, 1964. 237 р.

4. Bloom, B. S., Engelhart, M. D., Furst, E. J., Hill, W. H., & Krathwohl, D. R. (1956). Taxonomy of Educational Objectives, Handbook I: The Cognitive Domain. New York, NY: David McKay Co Inc.

5. Bloom, Benjamin S. (1980). All Our Children Learning. New York: McGraw-Hill.

6. Bloom, B. S. (ed). (1985). Developing Talent in Young People. New York: Ballantine Books.

7. Torsten Husén, Benjamin S. Bloom, in: Joy A. Palmer (ed), Fifty Modern Thinkers on Education: From Piaget to the Present Day, London — New York: Routledge, 2001, pp. 86–90.

Досягнення

Визнання

Нагороди

Робота Бенджаміна Блума здобула високе визнання з боку академічної спільноти. Ось деякі з його відомих нагород та почесних звань:

Шаблон:Одна з найпрестижніших нагород у галузі психології освіти Премія Е. Л. Торндайка (E. L. Thorndike Award) від Американської психологічної асоціації Шаблон:Нагорода=Премія Джона Дьюї (John Dewey Award) Шаблон:Нагорода за видатний внесок в освіту від AERA/Phi Delta Kappa |Нагорода=почесна докторська ступень від Ратгерського університету та Університету штату Огайо |Тип=почесна докторська ступень }}


2005 почесна грамота Верховної ради України


2005 відзнака Міністерства освіти і науки України «За наукові досягнення»


2005 нагрудний знак НАПН України «Ушинський К. Д.»


Додаткові відомості

Довідка

Блум Бенджамін Самюел - (іноз. Benjamin Samuel Bloom) - американський педагог, психолог, розробник системи об’єктивних показників результатів педагогічного впливу, яка стала відома як «таксономія Блума»., -, -, доктор наук.

Місце народження - Лансфорд, штат Пенсільванія, США(21.02.1913 - 13.09.1999).

Місце навчання - Університет штату Пенсільванія, США.

Місце роботи Університет Чикаго, США.

Напрями діяльності - .

Найвизначніші праці - Bloom B. S. Taxonomy of Educational Objectives: The Class ification of Educational Goals.

Основні нагороди - Премія Е. Л. Торндайка (E. L. Thorndike Award) від Американської психологічної асоціації, Премія Джона Дьюї (John Dewey Award) від Товариства Джона Дьюї, Нагорода за видатний внесок в освіту від AERA/Phi Delta Kappa.

Науковий напрям - .

Пов’язані статті УЕЕО

Пов’язані статті УЕЕО: Таксономія освітніх цілей Блума, Таксономія цілей.

Джерела

Anderson L. W., Krathwohl, D. R. A Taxonomy for Learning, Teaching and Assessing: A Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. New York: Longman, 2001. 352 р.

Eisner E. W. «Benjamin Bloom: 1913—1999». Prospects, the quarterly review of comparative education (Paris, UNESCO: International Bureau of Education), vol. XXX, no. 3, September 2000. https://www.researchgate.net/profile/Roger-Holdsworth/publication/248033808_Schools_that_Create_Real_Roles_of_Value_for_Young_People/links/5e842fee299bf130796dd012/Schools-that-Create-Real-Roles-of-Value-for-Young-People.pdf .

100+ Bloom’s Taxonomy Verbs For Critical Thinking. https://www.teachthought.com/criticalthinking/249-blooms-taxonomy-verbs-for-critical-thinking

Critical Thinking: A Statement of Expert Consensus for Purposes of Educational Assessment and Instruction. Executive Summary / Dr. Peter A. Facione (Dean of the College of Arts and Sciences, Santa Clara University). https://scispace.com/papers/critical-thinking-a-statement-of-expert-consensus-for-zqkwsd1swr

Пометун О., Гупан Н. Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії. Український педагогічний журнал. 2019. № 3. С. 50-58.

Оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової передвищої освіти аграрної, будівельної та машинобудівної галузей: практичний посібник / П. Г. Лузан, О. В. Лапа, Т. М. Пащенко, І. А. Мося, Н. М. Ваніна, О. Ю. Ямковий, А. А. Каленський; за ред. П. Г. Лузана. Київ: ІПО НАПН України, 2022. 236 с.

Автор

Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. « » не є числом Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту. Вхідне значення вікісторінки порожнє (напр., <code>SomeProperty::, [[]]</code>), а тому його не можна використати як назву чи як частину умови запиту.




Оприлюднено: 01.06.2025

Останні зміни: 01.06.2025

Модератор: УЕЕО


Обговоріть цю сторінку
Кількість переглядів
1200 1000 800 600 400 200 0 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 1 10 12 91 62 1215 403 347 285 320 1204 9
Цитувати статтю
Прізвище Ім'я, та Прізвище Ім'я. Блум Бенджамін. Українська електронна енциклопедія освіти. 2025. URL: https://eduglos.iitta.gov.ua/index.php/Блум Бенджамін (дата звернення: 1.грудень.2025).
Прізвище, І., Прізвище, І. (2025, грудень 1). Блум Бенджамін. Українська електронна енциклопедія освіти. Взято з https://eduglos.iitta.gov.ua/index.php/Блум Бенджамін.
І. Прізвище, І. Прізвище "Блум Бенджамін," Українська електронна енциклопедія освіти, 2025. [Електронний ресурс]. Доступно: https://eduglos.iitta.gov.ua/index.php/Блум Бенджамін. Дата звернення: грудень 1, 2025.
Прізвище, Ім'я, та Прізвище, Ім'я. "Блум Бенджамін." Українська електронна енциклопедія освіти 1 грудень 2025. Веб. 1 грудень 2025.
Прізвище, Ім'я, та Прізвище, Ім'я. 'Блум Бенджамін' Українська електронна енциклопедія освіти (Київ, 1 грудень 2025) дата звернення 1 грудень 2025.
Прізвище, Ім'я, та Прізвище, Ім'я. 2025. "Блум Бенджамін." Українська електронна енциклопедія освіти. Дата звернення грудень 1, 2025. https://eduglos.iitta.gov.ua/index.php/Блум Бенджамін.
Прізвище, Ім'я, та Прізвище, Ім'я. 2025. Блум Бенджамін. Українська електронна енциклопедія освіти. Доступно: <https://eduglos.iitta.gov.ua/index.php/Блум Бенджамін> [Дата звернення 1 грудень 2025].
Прізвище, Ім'я, та Прізвище, Ім'я. Блум Бенджамін. Українська електронна енциклопедія освіти. [Інтернет]. Київ: ІЦО НАПН України; 2025 [оновлено 2025 грудень 1; цитовано 2025 грудень 1]. Доступно: https://eduglos.iitta.gov.ua/index.php/Блум Бенджамін.
Або скористайтесь сервісом офомлення бібліографічних описів для енциклопедичних статей