Інформаційне суспільство (АБСД) - (англ. Information society) - сучасна історична фаза розвитку суспільства, теоретична концепція постіндустріального суспільства, в якому виробництво, використання й споживання інформації стає визначальним способом діяльності в усіх сферах суспільного буття.
Інформаційне суспільство | |
---|---|
![]() |
Як оформляти посилання
Цей фрагмент - тільки довідкова інформація для редакторів, його не треба залишати в готових статтях
Важливо звернути увагу, що ми працюємо у семантичних вікі, і тому бажано не використовувати посилання без визначення їх змісту
Наявність таких посилань дозволить знаходити потрібні у пошукових запитах
Посилання на зовнішній інформаційний ресурс
Інформацію можна отримати за посиланням (https://uk.wikipedia.org/wiki/Інформаційний простір
або
Опис посилання
Додаткову інформацію иожна подивитися у зовнішній енциклопедії - у Вікіпедії.
Посилання на іншу сторінку УЕЕО
Доцілно використовувати семантичні властивості, що характеризують зміст цього посилання, такі як "Співпраця", "Автор ідеї", "Має відношення" та "Використовує" - подібно тому, як це робиться у блоці "Довідка". Якщо потрібно, будуть створені додаткові властивості.
Приклади:
Якщо треба змінити форму опису
Це поняття стосується такого важливого поняття, яке описане у статті щось про інший приклад
Цей науковець співпрацював з Національним університетом імені М. П. Драгоманова
якщо не потрібно змінювати форму опису.
Автором цієї теорії є Наукова школа Жалдака М. І.
Посилання буде червоним, якщо такої сторінки в УЕЕО ще немає. Це не помилка, воно запрпацює автоматично після того, як сторінка буде створена.
Ілюстрації
Досить просто додати одну ілюстрацію уніфікованого розміру у довільному мчсці за допомогою шаблона Зображення з параметрами Назва та Підпис:

Історична довідка
Передумови виникнення / Заснування / Походження
Поняття «ІС» виникло на початку 90-х років XX ст. Основними об'єктивними факторами його появи стало різке зростання ролі знань та інформаційних ресурсів, які є важливим стратегічним ресурсом суспільства, що забезпечує адекватний сьогоденню розвиток особистості, прискорений розвиток високотехнологічних галузей економіки, широкий доступ громадян до інформаційних ресурсів, освіти, культурних надбань, можливостей роботи і спілкування, завдяки бурхливому розвитку і потужним можливостям ІКТ.
Еволюція формування, становлення
Основні відомості
Суть концепції ІС полягає в тому, що першорядного значення в розвитку всіх суспільних сфер набувають знання, інформація та інтелектуальний потенціал людини. Основними особливостями І.с. є: збільшення ролі інформації і знань у політичному, економічному, соціальному та культурному житті суспільства; зростання обсягу інформаційно-комунікаційних продуктів і послуг у валовому внутрішньому продукті; створення глобального інформаційного простору, що забезпечує: а) ефективну інформаційну взаємодію людей; б) доступ членів суспільства до світових інформаційних ресурсів; в) задоволення потреб членів суспільства в інформаційних продуктах та послугах. Метою ІС є комплексний та органічний розвиток людини, створення умов для їхнього духовного та розумового збагачення, нарощування національного людського капіталу як основи розвитку політичної, соціальної, економічної, гуманітарної, культурної та інших сфер суспільного життя насамперед в інтересах підвищення добробуту громадян, ефективності економіки та зміцнення державності. Об’єктивною передумовою формування ІС є бурхливий розвиток і глобальне поширення персональних комп’ютерних засобів, практично неосяжні масштаби Інтернет, високий рівень його комунікативних характеристик і сервісів. В основі створення ІС лежить процес його інформатизації. Інформатизація суспільства передбачає випереджальну інформатизацію галузі науки і освіти, де, в основному, формується когнітивний, кадровий і науково-технічний фундамент самої інформатизації як процесу і соціально-економічного явища, закладаються майбутнє досягнень і розвитку суспільства в цілому.
Таксономія / Класифікація
Ураховуючи вимоги та тенденції цифровізації освіти, виділяють чотири напрями :
фізична (вивчає питання, пов’язані з анатомічними, антропометричними,
нефізична (вивчає питання, не пов’язані з анатомічними, антропометричними,
Додаткові відомості
Фотогалерея
Відеоматеріали
Цікаві факти і висловлювання
Довідка
Ббббббб (англ. - Yyyyyyy) - розділ .... ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, ...., а також навчальне ми.
Джерела
- Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ., 2008.
- 2.Особливості Ааааа
Автори
Оприлюднено: 31.12.2024
Останні зміни: 16.06.2024
Модератор: Бббббб Л. А.