Немає опису редагування |
Немає опису редагування |
||
Рядок 54: | Рядок 54: | ||
===Додаткові відомості=== | ===Додаткові відомості=== | ||
====Фотогалерея==== | ====Фотогалерея==== | ||
{{Зображення | |||
|Назва=Statistic_id272014_most-used-social-networks-2024-by-number-of-users.png | |||
}} | |||
====Відеоматеріали==== | ====Відеоматеріали==== | ||
Версія за 18:50, 24 лютого 2025
Електронна соціальна мережа (ЕСМ) - (англ. electronic social network) - цифровий технологічний комплекс організації і управління обміном інформацією між суб’єктами соціальних відносин, призначений для забезпечення горизонтального спілкування зацікавлених у ньому абонентів, об’єднаних спільними інтересами, інформаційними потребами та навиками спілкування.
Електронна соціальна мережа | |
---|---|
![]() |
Як оформляти посилання
Цей фрагмент - тільки довідкова інформація для редакторів, його не треба залишати в готових статтях
Важливо звернути увагу, що ми працюємо у семантичних вікі, і тому бажано не використовувати посилання без визначення їх змісту
Наявність таких посилань дозволить знаходити потрібні у пошукових запитах
Посилання на зовнішній інформаційний ресурс
Інформацію можна отримати за посиланням (https://uk.wikipedia.org/wiki/Інформаційний простір
або
Опис посилання
Додаткову інформацію иожна подивитися у зовнішній енциклопедії - у Вікіпедії.
Посилання на іншу сторінку УЕЕО
Доцілно використовувати семантичні властивості, що характеризують зміст цього посилання, такі як "Співпраця", "Автор ідеї", "Має відношення" та "Використовує" - подібно тому, як це робиться у блоці "Довідка". Якщо потрібно, будуть створені додаткові властивості.
Приклади:
Якщо треба змінити форму опису
Цей науковець співпрацював з Національним університетом імені М. П. Драгоманова
якщо не потрібно змінювати форму опису.
Автором цієї теорії є Наукова школа Жалдака М. І.
Посилання буде червоним, якщо такої сторінки в УЕЕО ще немає. Це не помилка, воно запрпацює автоматично після того, як сторінка буде створена.
Історична довідка
Системна наукова основа механізмів вивчення соціальних мереж віднайшла свій початок у дослідженнях провідних соціологів 30-х років ХХ ст. А. Бейвласа і Дж. Морено. У 60-ті роки ХХ ст. математики П. Едьош та А. Реньї вперше застосували математичні методи задля ілюстрування принципів розбудови соціальних мереж, зокрема за допомогою теорії випадкових графів. Наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. з’явилися віртуальні соціальні утворення: Classmates.com – перший інтернет-сайт, який пропонував можливості роботи із соціальними мережами (1995); SixDegrees.com (1997). Починаючи з 2001 року з’являються сайти, в яких використовувалася технологія під назвою «Коло друзів». З початком функціонування віртуальних об’єднань соціальна комунікація набула нових якостей: оперативності, глобальності, системності. Втім, зазнала змін лише форма, зміст – базові комунікаційні закони – залишився незмінний.
Сьогодні, ЕСМ – це інтерактивний, з великою кількістю користувачів веб-сайт, контент якого наповнюється самими учасниками. Сайт є автоматизованим соціальним середовищем, що дозволяє спілкуватися групі користувачів, об’єднаних загальним інтересом. Сучасні Е. с. м. стають необхідним робочим інструментом людської діяльності, будь то бізнес, навчання чи творчість, а також перетворюються на інструмент інформаційного впливу та маніпулювання масовою свідомістю. Теоретично у якості соціальної мережі можна розглядати будь-яку онлайнову спільноту. Основним об’єктом у електронній соціальній мережі є людина.
Основні відомості
Класифікація
Е. с. м. розрізняються інтерфейсом і цільовим призначенням, аудиторією, механізмами роботи. У кожної мережі є певні правила, яких користувач повинен дотримуватися. Універсальної класифікації видів Е. с. м. не існує. Найчастіше виділяють «професійні» або «мережа професійних контактів» (LinkedIn, e-Learning PRO), «традиційні» або «універсальні» (Facebook, MySpace та ін.), «для авторських записів» (Twitter), «за інтересами» або «тематичні», «академічні» або «дослідницькі» (Academia.edu, Connotea Collaborative Research, Українські науковці у світі) та «освітні» (The Student Room, The Math Forum, ePALS School Blog,Yammer). Освітні соціальні мережі об’єднують студентів/учнів і орієнтовані на взаємодію з метою надання допомоги в реалізації академічних проектів, проведення наукових досліджень, або взаємодії з викладачами/учителями.
Особливості
Молодь найчастіше використовує Е. с. м. для нетематичного спілкування, прослуховування музики та перегляду фільмів, рідше – для самореалізації, участі у соціальних проектах та пошуку роботи. Проте, Е. с. м. можуть стати засобами спільної навчальної діяльності, засобами розгортання соціальних контактів та розширення мережної інформаційно-освітньої взаємодії суб’єктів освітнього процесу, для реалізації оперативного доступу до навчально-методичних матеріалів, зв’язку з викладачем та колективного виконання навчального проекту, самостійного формування освітнього контенту.
Додаткові відомості
Фотогалерея
![[[{{{Підпис}}}]]](/images/thumb/4/4d/Statistic_id272014_most-used-social-networks-2024-by-number-of-users.png/350px-Statistic_id272014_most-used-social-networks-2024-by-number-of-users.png)
Відеоматеріали
Цікаві факти і висловлювання
Довідка
Ббббббб (англ. - Yyyyyyy) - розділ .... ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, ...., а також навчальне ми.
Джерела
- 1.Про створення Аааа
- 2.Особливості Ааааа
Автори
Оприлюднено: 31.12.2024
Останні зміни: 16.06.2024
Модератор: Бббббб Л. А.