Немає опису редагування |
Немає опису редагування |
||
Рядок 15: | Рядок 15: | ||
|Місце народження= | |Місце народження= | ||
|Стать=ж | |Стать=ж | ||
|Alma mater=Тернопільський національний педагогічний університет імені | |Alma mater=Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | ||
|Місце діяльності=Київ, Інститут професійної освіти НАПН України | |Місце діяльності=Київ, Інститут професійної освіти НАПН України | ||
|Напрями діяльності=науково-методичне забезпечення розвитку професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, розроблення сучасних професійних кваліфікацій, створення професійних і освітніх стандартів на компетентнісній основі, розвиток державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти, тенденції розвитку професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу, сучасні технології навчання, децентралізація управління розвитком професійної освіти, цифрова трансформація професійної освіти, подолання викликів у повоєнний період, енергоефективні технології професійної підготовки кваліфікованих робітників будівельної і суміжних галузей економіки, професійне навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел | |Напрями діяльності=науково-методичне забезпечення розвитку професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, розроблення сучасних професійних кваліфікацій, створення професійних і освітніх стандартів на компетентнісній основі, розвиток державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти, тенденції розвитку професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу, сучасні технології навчання, децентралізація управління розвитком професійної освіти, цифрова трансформація професійної освіти, подолання викликів у повоєнний період, енергоефективні технології професійної підготовки кваліфікованих робітників будівельної і суміжних галузей економіки, професійне навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел | ||
Рядок 29: | Рядок 29: | ||
<blockquote>'''[[Прізвище::Радкевич]] [[Ім’я::Валентина]] [[По батькові::Олександрівна]]''' - (''англ. [[Name::Radkevych Valentyna]]'') - [[Науковий ступінь::доктор педагогічних наук]], [[Вчене звання::професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України]]. | <blockquote>'''[[Прізвище::Радкевич]] [[Ім’я::Валентина]] [[По батькові::Олександрівна]]''' - (''англ. [[Name::Radkevych Valentyna]]'') - [[Науковий ступінь::доктор педагогічних наук]], [[Вчене звання::професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України]]. | ||
Освіта - [[Alma mater::Тернопільський національний педагогічний університет імені | Освіта - [[Alma mater::Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка]]. | ||
Місце роботи - [[Місце діяльності::Київ]], [[Місце діяльності::Україна]], [[Місце діяльності::Інститут професійної освіти НАПН України]], [[Посада::директор Інституту професійної освіти НАПН України ]]. | Місце роботи - [[Місце діяльності::Київ]], [[Місце діяльності::Україна]], [[Місце діяльності::Інститут професійної освіти НАПН України]], [[Посада::директор Інституту професійної освіти НАПН України ]]. |
Версія за 16:16, 10 квітня 2025
Радкевич В. О.

Ім’я автора | Радкевич Валентина Олександрівна |
---|---|
Англійською | Radkevych Valentyna |
Науковий ступінь | доктор педагогічних наук |
Вчене звання | професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України |
Alma mater | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Місце роботи | Київ, Інститут професійної освіти НАПН України |
Посада | директор Інституту професійної освіти НАПН України |
Напрями діяльності | науково-методичне забезпечення розвитку професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, розроблення сучасних професійних кваліфікацій, створення професійних і освітніх стандартів на компетентнісній основі, розвиток державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти, тенденції розвитку професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу, сучасні технології навчання, децентралізація управління розвитком професійної освіти, цифрова трансформація професійної освіти, подолання викликів у повоєнний період, енергоефективні технології професійної підготовки кваліфікованих робітників будівельної і суміжних галузей економіки, професійне навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел |
Відзнаки | Орден княгині Ольги ІІ ступеня (2021 р.), орден княгині Ольги ІІІ ступеня (2016 р.), відзнака НАН України «За підготовку наукової зміни» (2017 р.), медаль «Трудова Слава» ІІ ступеня Міжнародної академії рейтингових технологій і соціології «Золота фортуна» (2015 р.), знак «За наукові досягнення» МОН України (2012 р.), присвоєно почесне звання «Заслужений працівник освіти» (2011 р.), знак «За вагомий внесок у розвиток професійної освіти» Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти (2011 р.), медаль НАПН України «Ушинський К. Д.» (2011 р.), Почесна грамота НАПН України (2011 р.), знак «Василь Сухомлинський МОН України (2006 р.), подяка Кабінету Міністрів України (2003 р.), знак «Відмінник освіти України» МОН України (1996 р.) |
ORCID | https://orcid.org/0000-0002-9233-5718 |
Google Scholar | https://scholar.google.com/citations?user=V_73AfAAAAAJ&hl=uk&oi=ao |
Scopus | https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57210283606 |
Web of Science | https://www.webofscience.com/wos/author/record/AFW-4129-2022 |
Внесок автора: | перелік створених статей УЕЕО |
Підготовлено статті УЕЕО:
Дефініція | |
---|---|
Дослідницька діяльність | 1) специфічна діяльність, що регулюється свідомістю та активністю особистості і спрямовується на задоволення її пізнавальних та інтелектуальних потреб у отриманні нового знання; 2) у сфері освіти – діяльність закладу освіти, спрямована на проведення наукових досліджень з метою отримання та використання нових знань, а також здійснення технічних і науково-технічних розробок; 3) процес, що включає виявлення конкретних способів і засобів дій, постановку проблеми, визначення об’єкта дослідження, проведення експерименту, опис та пояснення фактів, отриманих під час експерименту, формування гіпотези, передбачення і перевірку отриманого знання тощо. |
Дуальна форма здобуття освіти | |
Заклад фахової передвищої освіти | |
Зміст професійної (професійно-технічної) освіти | |
Кваліфікаційний рівень | |
Моделі професійної освіти | |
Професійна кваліфікація | |
Професійна компетентність | 1) складне інтегративне особистісне утворення, що формується у процесі здобуття професійної освіти, безперервно розвивається у професійній діяльності і визначає здатність особи застосовувати спеціальні знання, уміння, навички, виявляти відповідні суб’єктні та професійно важливі якості для виконання комплексу складних виробничих завдань, обов’язків, навчання, професійного та особистісного розвитку; 2) інтегративна характеристика ділових і особистісних якостей фахівця, що відображає рівень знань, умінь, досвіду, достатніх для досягнення мети з певного виду професійної діяльності, а також моральну позицію фахівця; 3) системне інтегральне явище щодо суб’єкта професійної діяльності, що включає не тільки його фахові знання, навички, вміння, професійно важливі якості, практичний досвід, але й мотиваційну готовність та позитивне ставлення до цілей, завдань, змісту, методик, технологій, засобів і результатів своєї професійної діяльності. |
Професійне навчання на виробництві | |
Професійний стандарт |
Розміщено в УЕЕО статті:
Промодеровано статті УЕЕО
---
Довідка
Радкевич Валентина Олександрівна - (англ. Radkevych Valentyna) - доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України.
Освіта - Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.
Місце роботи - Київ, Україна, Інститут професійної освіти НАПН України, директор Інституту професійної освіти НАПН України.
Напрями діяльності - науково-методичне забезпечення розвитку професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, розроблення сучасних професійних кваліфікацій, створення професійних і освітніх стандартів на компетентнісній основі, розвиток державно-приватного партнерства у сфері професійної освіти, тенденції розвитку професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу, сучасні технології навчання, децентралізація управління розвитком професійної освіти, цифрова трансформація професійної освіти, подолання викликів у повоєнний період, енергоефективні технології професійної підготовки кваліфікованих робітників будівельної і суміжних галузей економіки, професійне навчання майбутніх фахівців художніх промислів і ремесел.
Основні нагороди - Орден княгині Ольги ІІ ступеня (2021 р.), орден княгині Ольги ІІІ ступеня (2016 р.), відзнака НАН України «За підготовку наукової зміни» (2017 р.), медаль «Трудова Слава» ІІ ступеня Міжнародної академії рейтингових технологій і соціології «Золота фортуна» (2015 р.), знак «За наукові досягнення» МОН України (2012 р.), присвоєно почесне звання «Заслужений працівник освіти» (2011 р.), знак «За вагомий внесок у розвиток професійної освіти» Всеукраїнської асоціації працівників професійно-технічної освіти (2011 р.), медаль НАПН України «Ушинський К. Д.» (2011 р.), Почесна грамота НАПН України (2011 р.), знак «Василь Сухомлинський МОН України (2006 р.), подяка Кабінету Міністрів України (2003 р.), знак «Відмінник освіти України» МОН України (1996 р.).
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9233-5718.
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=V_73AfAAAAAJ&hl=uk&oi=ao.
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57210283606.
Web of Science: https://www.webofscience.com/wos/author/record/AFW-4129-2022.