Admin (обговорення | внесок) (Створена сторінка: {{Потребує редагування}} {{Стаття довідка}} Категорія:Blog Категорія:Цифровізація) |
Немає опису редагування |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
{{ | {{Довідка | ||
{{ | |Name=digital pedagogy | ||
|Абревіатура=ЦП | |||
|Дефініція=1) досліджує особливості використання цифрових технологій у навчанні та викладанні; 2) педагогічно виважений підхід до використання цифрових інструментів з освітньою метою; 3) новий еволюційний етап розвитку е-педагогіки, що розробляє специфічні завдання створення, ефективного та безпечного використання в освітній практиці ІКТ. | |||
|Ілюстрація=Burov 2.jpg | |||
|Аудіо=https://www.soundhelix.com/examples/mp3/SoundHelix-Song-8.mp3 | |||
}} | |||
===Як оформляти посилання=== | |||
Цей фрагмент - тільки довідкова інформація для редакторів, його не треба залишати в готових статтях | |||
Важливо звернути увагу, що ми працюємо у семантичних вікі, і тому бажано не використовувати посилання без визначення їх змісту | |||
Наявність таких посилань дозволить знаходити потрібні у пошукових запитах | |||
====Посилання на зовнішній інформаційний ресурс==== | |||
Інформацію можна отримати за посиланням ([[Сем_посилання::https://uk.wikipedia.org/wiki/Інформаційний_простір]] | |||
або | |||
Опис посилання | |||
Додаткову інформацію иожна подивитися у зовнішній енциклопедії - [[Сем_посилання::https://uk.wikipedia.org/wiki/Інформаційний_простір|у Вікіпедії]]. | |||
====Посилання на іншу сторінку УЕЕО==== | |||
Доцілно використовувати семантичні властивості, що характеризують зміст цього посилання, такі як "Співпраця", "Автор ідеї", "Має відношення" та "Використовує" - подібно тому, як це робиться у блоці "Довідка". Якщо потрібно, будуть створені додаткові властивості. | |||
Приклади: | |||
Якщо треба змінити форму опису | |||
Це поняття стосується такого важливого поняття, яке описане у статті [[Близько::стаття УЕЕО |щось про інший приклад]] | |||
Цей науковець співпрацював з [[Співпраця::Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |Національним університетом імені М. П. Драгоманова]] | |||
якщо не потрібно змінювати форму опису. | |||
Автором цієї теорії є [[Автор ідеї::Наукова школа Жалдака М. І.]] | |||
Посилання буде червоним, якщо такої сторінки в УЕЕО ще немає. Це не помилка, воно запрпацює автоматично після того, як сторінка буде створена. | |||
====Ілюстрації==== | |||
Досить просто додати одну ілюстрацію уніфікованого розміру у довільному мчсці за допомогою шаблона Зображення з параметрами Назва та Підпис: | |||
{{Зображення | |||
|Назва=Statistic_id272014_most-used-social-networks-2024-by-number-of-users.png | |||
|Підпис=Це підпис під ілюстрацією-прикладом | |||
}} | |||
===Історична довідка=== | |||
====Передумови виникнення / Заснування / Походження==== | |||
Перше використання терміна "Назва терміну" належить вченому ИИИ у 1999 році | |||
====Еволюція формування, становлення==== | |||
===Основні відомості=== | |||
====Таксономія / Класифікація==== | |||
Ураховуючи вимоги та тенденції цифровізації освіти, виділяють чотири напрями : | |||
''фізична'' (вивчає питання, пов’язані з анатомічними, антропометричними, | |||
''нефізична'' (вивчає питання, не пов’язані з анатомічними, антропометричними, | |||
===Додаткові відомості=== | |||
====Фотогалерея==== | |||
====Відеоматеріали==== | |||
====Цікаві факти і висловлювання==== | |||
====Довідка==== | |||
<blockquote> | |||
'''[[Назва::Ббббббб]] ''' (''англ. - [[Name::Yyyyyyy]]'') - [[Дефініція:: розділ .... ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, ...., а також навчальне ми]]. | |||
</blockquote> | |||
===Джерела=== | |||
# Про створення Аааа | |||
# Особливості Ааааа | |||
===Автори=== | |||
{{Статус гасла | |||
|Статус=Оприлюднено | |||
|День оприлюднення=31 | |||
|Місяць оприлюднення=12 | |||
|Рік оприлюднення=2024 | |||
|День змін=16 | |||
|Місяць змін=06 | |||
|Рік змін=2024 | |||
|Автор=Аааааа В. Ю. | |||
|Модератор=Бббббб Л. А. | |||
}} | |||
[[Категорія:Blog]] | [[Категорія:Blog]] | ||
Версія за 21:54, 13 березня 2025
Цифрова педагогіка (ЦП) - (англ. digital pedagogy) - 1) досліджує особливості використання цифрових технологій у навчанні та викладанні; 2) педагогічно виважений підхід до використання цифрових інструментів з освітньою метою; 3) новий еволюційний етап розвитку е-педагогіки, що розробляє специфічні завдання створення, ефективного та безпечного використання в освітній практиці ІКТ.
Цифрова педагогіка | |
---|---|
![]() |
Як оформляти посилання
Цей фрагмент - тільки довідкова інформація для редакторів, його не треба залишати в готових статтях
Важливо звернути увагу, що ми працюємо у семантичних вікі, і тому бажано не використовувати посилання без визначення їх змісту
Наявність таких посилань дозволить знаходити потрібні у пошукових запитах
Посилання на зовнішній інформаційний ресурс
Інформацію можна отримати за посиланням (https://uk.wikipedia.org/wiki/Інформаційний простір
або
Опис посилання
Додаткову інформацію иожна подивитися у зовнішній енциклопедії - у Вікіпедії.
Посилання на іншу сторінку УЕЕО
Доцілно використовувати семантичні властивості, що характеризують зміст цього посилання, такі як "Співпраця", "Автор ідеї", "Має відношення" та "Використовує" - подібно тому, як це робиться у блоці "Довідка". Якщо потрібно, будуть створені додаткові властивості.
Приклади:
Якщо треба змінити форму опису
Це поняття стосується такого важливого поняття, яке описане у статті щось про інший приклад
Цей науковець співпрацював з Національним університетом імені М. П. Драгоманова
якщо не потрібно змінювати форму опису.
Автором цієї теорії є Наукова школа Жалдака М. І.
Посилання буде червоним, якщо такої сторінки в УЕЕО ще немає. Це не помилка, воно запрпацює автоматично після того, як сторінка буде створена.
Ілюстрації
Досить просто додати одну ілюстрацію уніфікованого розміру у довільному мчсці за допомогою шаблона Зображення з параметрами Назва та Підпис:

Історична довідка
Передумови виникнення / Заснування / Походження
Перше використання терміна "Назва терміну" належить вченому ИИИ у 1999 році
Еволюція формування, становлення
Основні відомості
Таксономія / Класифікація
Ураховуючи вимоги та тенденції цифровізації освіти, виділяють чотири напрями :
фізична (вивчає питання, пов’язані з анатомічними, антропометричними,
нефізична (вивчає питання, не пов’язані з анатомічними, антропометричними,
Додаткові відомості
Фотогалерея
Відеоматеріали
Цікаві факти і висловлювання
Довідка
Ббббббб (англ. - Yyyyyyy) - розділ .... ергономіки як науково-практичної дисципліни, що вивчає освітню діяльність, ...., а також навчальне ми.
Джерела
- Про створення Аааа
- Особливості Ааааа
Автори
Оприлюднено: 31.12.2024
Останні зміни: 16.06.2024
Модератор: Бббббб Л. А.