Немає опису редагування |
Немає опису редагування |
||
| Рядок 86: | Рядок 86: | ||
====Формат / Дизайн==== | ====Формат / Дизайн==== | ||
<gallery mode="packed-hover"> | <gallery mode="packed-hover"> | ||
[[Файл:cover1.jpg| | [[Файл:cover1.jpg|200пкс]] | ||
[[Файл:cover2.jpg| | [[Файл:cover2.jpg|200пкс]] | ||
[[Файл:cover3.jpg| | [[Файл:cover3.jpg|200пкс]] | ||
[[Файл:cover4.jpg| | [[Файл:cover4.jpg|200пкс]] | ||
[[Файл:cover5.jpg| | [[Файл:cover5.jpg|200пкс]] | ||
</gallery> | </gallery> | ||
===Відповідальні редактори=== | ===Відповідальні редактори=== | ||
Версія за 20:59, 6 травня 2023
Це гасло потребує редагування згідно вказаної структури та додавання мультимедійного контенту. Щоб стати автором статті або внести пропозиції щодо її змісту, будь ласка, скористайтесь формою зворотного зв'язку на сторінці Контакти.
Інформаційні технології і засоби навчання
| Інформаційні технології і засоби навчання | |
|---|---|
| Офіційна назва (ориг.) | Інформаційні технології і засоби навчання |
| Назва (перекл.) | Information Technologies and Learning Tools |
| Видавець | Інститут цифровізації освіти НАПН України |
| Розташування (країна) | Україна |
| Дата заснування (період виходу) | 2006 |
| Періодичність | 6 разів на рік |
| Формат | електронне |
| Наклад | - |
| Вебсайт | [website] |
Інформаційні технології і засоби навчання (ІТЗН) (англ. Information Technologies and Learning Tools (ITLT)) – електронне наукове фахове видання, що висвітлює науково-практичні питання побудови і використання комп’ютерно орієнтованого освітнього середовища; ІКТ навчального, наукового та управлінського призначення; новітніх ІКТ-засобів освітньої діяльності.
Основні відомості
Історія
Електронне наукове фахове видання "Інформаційні технології і засоби навчання" засноване у грудні 2006 року Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання. Головний редактор - д.т.н., проф., дійсний член НАПН України Биков Валерій Юхимович.
Постановою Президії Вищої атестаційної комісії України №1-05/4 від 12 квітня 2007 року його внесено до "Переліку електронних наукових фахових видань" з педагогічних наук. Починаючи з 2009 року періодичність публікації - 6 разів на рік.
Для підтримування повного циклу редакційно-видавничого процесу (від отримання рукописів до їх публікування та індексування) 2010 року видання починає функціонувати на базі видавничої системи Open Journal Systems (OJS) (з 2018 р. – версії 2.4.7.1.; з 2020 р. – версії 3.3.0.6.), розробленої Public Knowledge Project (Канада).
У 2016 році журнал було включено до каталогу Emerging Sources Citation Index (ESCI) наукометричної бази даних Web of Science Core Collection.
2018 року видання внесено до "Переліку наукових фахових видань України" (Наказ Міністерства освіти і науки України №1412 від 18.12.2018) та присвоєно категорію «А».
Галузь та проблематика
Видання публікує матеріали у галузі педагогічних наук (13.00.02-13.00.10), за спеціальностями – 011, 012, 013, 014, 015, 016, 017, 126.
Зміст та структура
Розділи журналу
- 1. Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
- 2. ІКТ і засоби навчання у дошкільній освіті
- 3. ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- 4. ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
- 5. ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- 6. ІКТ і засоби навчання в системі післядипломної педагогічної освіти
- 7. ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- 8. ІКТ управління освітою
- 9. Підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з використання ІКТ
- 10. Відкритий інформаційно-освітній простір, інформаційна безпека та захист даних
Наклад / Періодичність виходу
Випуски публікуються 6 разів на рік згідно графіка.
| № випуску | Орієнтовна дата публікації випуску |
|---|---|
| 1 | наприкінці лютого |
| 2 | наприкінці квітня |
| 3 | наприкінці червня |
| 4 | наприкінці вересня |
| 5 | наприкінці жовтня |
| 6 | наприкінці грудня |
Індексування
Журнал індексується наукометричними базами даних Web of Science (ESCI), США; Google Академія, США та Open Ukrainian Citation Index (OUCI), Україна.
Описи статей включені до каталогів реферативних баз даних OpenAIRE, ЄС; Directory of Open Access Journals, Швеція; PKP Index, Канада; Academic Journals Database, Швейцарія; Національна реферативна база даних «Україніка наукова», Україна; Український реферативний журнал «Джерело», Україна; The search in public archives of Ukraine).
Видання посідає 1 місце у рейтингу топ 100 «Найкращі публікації – українська» (Google Scholar).
Переклади
Сайт журналу повністю доступний англійською мовою, наявна контекстна довідка та інструктивні матеріали для користувачів. Серед опублікованих статей як україномовні, так і англомовні. Метадані всіх опублікованих рукописів повною мірою представлено англійською.
Формат / Дизайн
Відповідальні редактори
Супровід та підтримування видання здійснюють співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України. Кількість членів редакційної колегії – 70, з них 26 кандидатів та 39 докторів наук.
Вплив і суспільне значення
Видання створено з метою надання можливостей науково-педагогічній спільноті щодо висвітлення результатів сучасних наукових досліджень та досвіду кращих освітянських практик у відкритому електронному Інтернет-просторі; створення умов для публіцистичного обговорення та апробації теоретичних і практичних науково-методичних розвідок, а також організації, перебігу і результатів педагогічних експериментів.
Джерела
- 1. Information Technologies and Learning Tools URL. https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/index
Автори:
Статус гасла: Опубліковано
Остання зміна: 06.05.2023
Оприлюднено: 29.03.2023
Модератор: Redactor