Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді () - (іноз. Theoretical and Methodical Problems of Children and Youth Education ()) - друковане наукове фахове видання, що висвітлює широке коло питань проблем виховання.
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді | |
---|---|
![]() | |
Офіційна назва | Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді () |
Name | Theoretical and Methodical Problems of Children and Youth Education () |
Рік заснування | 1998 |
Країна, місто | Україна, Київ |
Видавець | Інститут проблем виховання |
Формат | друковане |
Головний редактор | |
Періодичність | щорічно |
Формат | друковане |
Вебсайт | https://ojs.ipv.org.ua/index.php/journal |
Основні відомості
Історія
Журнал видається починаючи із 1998 року.
Галузь та проблематика
У збірнику наукових праць «Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та молоді» публікуються наукові статті за напрямками: 01 – освіта (011 – науки про освіту); 23 – соціальна робота (231 – соціальна робота).
Збірник наукових праць містить наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених, докторантів і аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, педагогів і практиків, які досліджують сучасні підходи до змісту, форм і методів навчання.
«Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та молоді» досліджує теоретичні розробки, методику виховання дітей та молоді, шляхи та механізми вдосконалення їх соціалізації та розвитку.
Періодичність виходу
Журнал виходить щорічно у листопаді.
Індексування
Станом на 2024 рік журнал індексується в наступних базах даних: Index Copernicus International, Crossref, ERIH PLUS, Google Scholar, Ulrich’s Periodicals Directory, Scientific Periodicals of Ukraine.
Переклади
Сайт журналу повністю доступний англійською мовою, наявна контекстна довідка та інструктивні матеріали для користувачів. Серед опублікованих статей як україномовні, так і англомовні. Метадані всіх опублікованих рукописів повною мірою представлено англійською.
Відповідальні редактори
Супровід та підтримування видання здійснюють співробітники Інституту. Кількість членів редакційної колегії – 22, з них 3 кандидатів та 19 докторів наук.
Канішевська Любов Вікторівна (Kanishevska Liubov) (головний редактор), доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Комаровська Оксана Анатоліївна (Komarovska Oksana) (заступник головного редактора), доктор педагогічних наук, професор, завідувачка лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти Інституту проблем виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Гончар Людмила Вікторівна (Ноnchar Liudmyla) (відповідальний редактор), доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії інституційного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Безкоровайна Ольга Володимирівна (Bezkorovaina Olha), доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури Рівненського державного гуманітарного університету, м. Рівне, Україна.
Бейгер Галина (Bejger Halina), доктор педагогічних наук, ад’юнкт кафедри педагогіки Державної академії прикладних наук, м. Хелм, Польща.
Бех Іван Дмитрович (Bekh Ivan), доктор психологічних наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України, директор Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Бибик Дар'я Дмитрівна (Bybyk Daria), доктор філософії у галузі Соціальна робота, доцент, доцент кафедри соціальної освіти та соціальної роботи Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна.
Вербицька Поліна Василівна (Verbytska Polina), доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри історії, музеєзнавства і культурної спадщини Національного університету «Львівська політехніка», м. Львів, Україна.
Войтовська Оксана Миколаївна (Voitovska Oksana), доктор педагогічних наук, доцент, запрошений професор школи громадського здоровя, фізіотерапії та спортивних наук Університетського коледжу Дубліна, м. Дублін, Ірландія.
Едлінг Сільвія (Edling Silvia), доктор філософії, професор Департаменту освіти та бізнесу Університету Євле, м. Євле, Швеція.
Журба Катерина Олександрівна (Zhurba Kateryna), доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії національно-патріотичного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Крутій Катерина Леонідівна (Kruty Kateryna), доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету, м. Вінниця, Україна.
Лаппо Віолетта Валеріївна (Lappo Violetta), доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки і психології Коломийського навчально-наукового інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, м. Коломия, Україна.
Лісовець Олег Васильович (Lisovets Oleg), доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, м. Ніжин, Україна.
Мельник Наталія Іванівна (Melnyk Nataliia), доктор педагогічних наук, доцент, головний науковий співробітник НДЧ Національного авіаційного університету, запрошений лектор Університету Євле, м. Київ, Україна.
Петько Людмила Василівна (Pet'ko Lyudmila), кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і гуманітарних дисциплін Академії праці, соціальних відносин і туризму, м. Київ, Україна.
Рейпольська Ольга Дмитрівна (Reipolska Olga), доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання, керівник Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Савельчук Ірина Борисівна (Savelchuk Iryna), доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальних технологій Національного авіаційного університету, м. Київ, Україна.
Федоренко Світлана Вікторівна (Fedorenko Svitlana), доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії національно-патріотичного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Федорченко Тетяна Євгенівна (Fedorchenko Tetiana), доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник лабораторії інституційного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Чернуха Надія Миколаївна (Chernukha Nadya), доктор педагогічних наук, професор, професор кафедр соціальної реабілітації та соціальної педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна.
Шахрай Валентина Михайлівна (Shakhrai Valentyna), доктор педагогічних наук, доцент, завідувач лабораторії інституційного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Вплив і суспільне значення
Видання створено з метою надання можливостей науково-педагогічній спільноті створення умов для публічного обговорення та апробації теоретичних і практичних науково-методичних експериментів.
Пов’язані статті УЕЕО
педагогічні науки, електронні видання.
Джерела
- Сайт журналу. URL: https://ojs.ipv.org.ua/index.php/journal
Автор
Оприлюднено: 14.10.2024
Останні зміни: 14.10.2024
Модератор: Login_redactora