Українська електронна енциклопедія освіти

Ukrainian Electronic Encyclopedia of Education

Новини

2025-07-03
Семінар для редакторів: Червень 2025
Переглянути
2025-07-03
Семінар редакторів: Червень 2025
Переглянути
2025-07-01
Завершення курсу "Українська електронна енциклопедія освіти: технології наповнення цифровим контентом"
Переглянути
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Відомості про команду та партнерів

Редактори

До команди редакторів "Української електронної енциклопедії освіти" входять провідні фахівці Інституту цифровізації освіти НАПН України, а також висококваліфіковані науковці установ Національної академії педагогічних наук України за напрямом тематичних розділів.
.

Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи
Прізвище Ім'я По-батькові
ступінь, звання, посада
назва установи

Партнери

Основу авторського колективу "Української електронної енциклопедії освіти"складають фахівці Національної академії педагогічних наук України. До написання статей, редагування і наповнення новим контентом залучаються провідні фахівці в галузі педагогіки та психології, члени спільних науково дослідних лабораторій Інституту цифровізації освіти, наукові та науково-педагогічні працівники закладів вищої педагогічної освіти України. У перспективі, планується залучити потенціал вчених, що працюють поза межами України, зокрема іноземних фахівців у галузі педагогіки й психології з європейських університетів та дослідних установ.


Оскільки УЕЕО містить широкий спектр даних та ідей в галузях освіти і психології, а також достовірну інформацію, необхідну для проєктування і виконання різноманітних програм освітнього напряму, вона може стати потужним джерелом відомостей для прийняття державних рішень. З огляду на вказане, можлива співпраця із законотворчими та виконавчими структурами різних рівнів, органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, засобами масової інформації, іноземними та вітчизняними фондами фінансування наукових досліджень, освітянськими об’єднаннями та дослідницькими асоціаціями, національними галузевими академіями наук та ЗВО.

Обговоріть цю сторінку