Створення статті
Провайдер
Гасло | |
---|---|
![]() | |
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
Історична довідка
Передумови виникнення / Заснування / Походження
''Істо́рія шту́чного інтеле́кту (ШІ, англ. artificial intelligence, AI) почалася у стародавньому світі, з міфів, оповідань та чуток про створення штучних істот, яких майстри обдарували розумом чи свідомістю. Зерна сучасного ШІ заклали філософи, які намагалися описати процес людського мислення як механічне маніпулювання символами. Ця робота досягла найвищої точки винайденням у 1940-х роках програмованого цифрового комп'ютера, машини, що ґрунтується на абстрактній сутності математичного міркування. Цей пристрій та ідеї в його основі надихнули невелику групу науковців почати серйозно обговорювати можливість побудови електронного мозку.. ''У 1940-х і 50-х роках група науковців з різних галузей (математики, психології, інженерії, економіки та політології) почали обговорювати можливість створення штучного мозку. Алан Тюрінг був першим, хто здійснив істотні дослідження в галузі, яку він називав машинним інтелектом (англ. Machine Intelligence).[1] Галузь досліджень штучного інтелекту заснували як академічну дисципліну 1956 року. ''1951 року, використовуючи машину Ferranti Mark 1[en] Манчестерського університету, Крістофер Стрейчі[en] написав програму для гри в шашки, а Дітріх Принц[en] — для гри в шахи.[72] Програма для гри в шашки Артура Семюеля, предмет його статті 1959 року «Деякі дослідження в машинному навчанні з використанням гри в шашки», з часом досягла достатнього рівня майстерності, щоби викликати на поєдинок поважного аматора.[73] Ігровий ШІ продовжуватимуть використовувати як міру поступу в ШІ протягом усієї його історії.
Антотація
Стаття присвячена висвітленню актуальних проблем використання штучного інтелекту в освітній діяльності педагогів. Розглянуто сучасний досвід з використання штучного інтелекту для організації освітнього процесу як в очному навчанні, такі в дистанційному та змішаному навчанні. Приділено увагу сучасним проблемам використання педагогами нейромереж із штучним інтелектом під час підготовки до занять. Описано досвід використання нейромереж зі штучним інтелектом для генерування тестової інформації, формування освітніх діалогів, складання конспектів.
Ключові слова
annotatio
Історія винайдення / Еволюція формування, становлення / Етапи розвитку

Основні відомості
Таксономія / Класифікація
Тип / Стиль
Структура / План побудови
Функціональний опис / Доказова база / Діяльність
Методологія / Правила
Наукове та практичне значення
Місце у сучасній науці
Система поглядів / Засадничі ідеї
Наукові школи і течії / Постаті
Визнання / Досягнення
Додаткові відомості
Фотогалерея
Відеоматеріали
Цікаві факти і висловлювання
Довідка
Джерела
- Джерело 1. Джерела оформлюються за ДСТУ 8302:2015.
- Джерело 2. Не рекомендовано використовувати посилання на російські та білоруські джерела.
- Джерела 3. Назви країн-агресорів, їхніх населених пунктів та прізвища лідерів рекомендовано зазначати з малої літери.
Автор
Оприлюднено: 01.01.2025
Останні зміни: 01.01.2025
Модератор: Login_redactora